Maak kennis met Wendy van FourTOP ICT!

Wendy Beijers is sinds 2,5 jaar HR- en Office Manager bij FourTOP. Zij zorgt voor gemotiveerde, tevreden collega’s en dat alles op kantoor geregeld is. Een onmisbare kracht dus! Hoog tijd om haar beter te leren kennen!

Wendy, stel jezelf eens voor!

“Mijn naam is Wendy Beijers en ik ben 33 jaar. Ik woon sinds een jaar in het prachtige Brabantse plaatsje Drimmelen samen met mijn vriend David. We hebben ook nog een leuk hondje in huis rondlopen, genaamd Pippi. In mijn vrije tijd reis ik heel graag. De reis die me het meeste is bij gebleven is mijn reis naar India. Hier heb ik ontwikkelingswerk gedaan met weeskinderen en kinderen uit sloppenwijken.”

Je bent sinds 2,5 jaar HR- en Office Manager bij FourTOP. Welke opleiding heb je hiervoor gevolgd?

“Ja klopt! Op dit moment volg ik de Deeltijdopleiding Human Resource Management bij Avans Hogeschool in Breda. Het laatste jaar staat voor de deur en ik hoop dat het me lukt om vervroegd in januari 2017 af te studeren. Begin dit jaar heb ik een cursus gevolgd bij de Odin Academy, die een interessante tool hebben ontwikkeld om competenties te meten. In 2015 hebben we deze tool binnen FourTOP omarmd en zijn alle medewerkers gemeten op hun competenties. Hierdoor hebben we een goed beeld van de natuurlijke talenten van de medewerkers. Sindsdien is het ook een onderdeel van het werving- & selectie proces binnen FourTOP.”

En wat houdt je functie nog meer in?

“Binnen FourTOP spelen de medewerkers een belangrijke rol in het wel of niet succesvol zijn van de organisatie. Een juiste manier van motiveren en het optimaal benutten van iemands talenten zijn dan van belang. Maar hoe doe je dat? Dat is een vraagstuk waar ik me binnen FourTOP de afgelopen jaren en tijdens mijn studie Human Resource Management regelmatig onderzoek naar heb gedaan. Zodra ik hier energie in stop, merk ik dat mijn passie voor mens & ontwikkeling naar voren komt. Ook het welzijn van de medewerkers staat hoog op mijn prioriteitenlijstje. Verder zorg ik ervoor dat de personeelsadministratie op orde is en ben ik het eerste aanspreekpunt voor verzekeringen, pensioen, leveranciers en ondersteun ik de financiële administratie indien nodig. Vaak als de directie iets wil organiseren, dan ben ik degene die het daadwerkelijk organiseert van A tot Z en dat vind ik overigens ook heel leuk om te doen.”

Welk technisch apparaat is voor jou onmisbaar?

“Dat is lastig! Ik twijfel tussen de keukenmachine en de oven… In ieder geval een keukenapparaat. Koken en experimenteren met gerechten is een passie van me. Vooral de oosterse keuken vind ik geweldig. De verse kruiden en groentes gecombineerd met een goed stuk vlees of vis, daar kun je me ’s nachts voor wakker maken ;-)”

Wat maakt FourTOP anders dan andere ICT bedrijven?

“FourTOP maakt het verschil door de persoonlijke omgang met haar klanten en partners. Iedereen is welkom en mag tijdens de lunch aanschuiven. Door deze persoonlijke dienstverlening verbinden onze klanten zich voor een lange termijn met FourTOP. Als team hebben we de mentaliteit dat we samen alles aankunnen. Daarnaast vinden we de mening van de klant heel erg belangrijk en staan we open voor feedback. We zien feedback niet als negatief, maar juist als een unieke kans om de dienstverlening te blijven verbeteren.”

Wat vind je het leukst aan je werk?

“Het allerleukste vind ik de samenwerking met de collega’s. Iedereen wordt in zijn of haar waarde gelaten en met een gezonde dosis humor creëren we een prettige werksfeer. We zijn eerlijk naar elkaar en durven ook tegen elkaar te zeggen als we het ergens niet mee eens zijn. Door deze open communicatie werken we op een leuke en makkelijke manier met elkaar samen!”