SpinOffice CRM


Bespaar tijd en bedien uw klanten beter dan ooit tevoren.
Met SpinOffice CRM creëert u een centrale plek voor al uw mail, zakelijke relaties, afspraken, taken, projecten en dossiers, notities, documenten en bestanden. Alle informatie kan worden gedeeld met uw collega’s, dat maakt SpinOffice CRM de ultieme team-applicatie voor het midden- en kleinbedrijf.

Beheer al uw zakelijke relaties

Onderhoud al uw relaties, leads en klanten in een centrale plaats. Organiseer notities, e-mails, bestanden, en meer in het persoonlijke archief van relaties zodat informatie binnen handbereik blijft en klantinteracties te volgen zijn.

Image
Image

Volledige integratie van uw mail

SpinOffice CRM is echt uniek in de manier waarop het uw e-mail behandelt. Alle verzonden en ontvangen items zijn volledig geïntegreerd en automatisch gekoppeld aan relaties. De inbox helpt u echt om efficiënter te werken!

Een gedeelde kantooragenda

De agenda is voor iedereen toegankelijk. Afspraken kunnen worden gekoppeld aan relaties, collega’s, activiteiten en projecten/dossiers in de database. Afspraken kunnen worden afgeschermd voor anderen, reminders en uitnodigingen zijn mogelijk.

Image

Beheer al uw zakelijke relaties

Onderhoud al uw relaties, leads en klanten in een centrale plaats. Organiseer notities, e-mails, bestanden, en meer in het persoonlijke archief van relaties zodat informatie binnen handbereik blijft en klantinteracties te volgen zijn.

Image

Volledige integratie van uw mail

SpinOffice CRM is echt uniek in de manier waarop het uw e-mail behandelt. Alle verzonden en ontvangen items zijn volledig geïntegreerd en automatisch gekoppeld aan relaties. De inbox helpt u echt om efficiënter te werken!

Image

Een gedeelde kantooragenda

De agenda is voor iedereen toegankelijk. Afspraken kunnen worden gekoppeld aan relaties, collega’s, activiteiten en projecten/dossiers in de database. Afspraken kunnen worden afgeschermd voor anderen, reminders en uitnodigingen zijn mogelijk.

Image

Altijd en overal toegang tot uw data

SpinOffice is werken in de cloud. U heeft altijd toegang tot uw klantgegevens op uw computer (Windows en Mac) en mobiele apparaten (iPad, iPhone, Android). Alle gegevens in SpinOffice CRM worden versleuteld opgeslagen en gehost bij Amazon Web Services.

Ervaar zelf de voordelen van SpinOffice CRM

Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!

Neem contact op