headset-solid
078 30 30 777
Afspraak
Contact
RP Sanitas Humanus | klantcase Fourtop ICT

De persoonlijke en betrokken ondersteuning van Fourtop

Lees de ervaringen van RP Sanitas Humanus

RP Sanitas Humanus

Sanitas Humanus - letterlijk te vertalen naar Gezonde mens. Bij RP Sanitas Humanus wordt er al meer dan 20 jaar diensten en producten aan artsen en therapeuten in Nederland, België en Duitstalige landen aangeboden waarbij de mens altijd centraal staat. Met drie divisies waarbij medische analyses om de gezondheidsstatus in kaart te brengen (RP Analytic), kwalitatief hoogwaardige supplementen te leveren (RP Supplements) en om artsen en therapeuten specialistische scholing te bieden (RP Academy) wordt er het gezamenlijke doel bereikt om de individuele mens gezond te krijgen. Er wordt niet gedacht in protocollen, maar er wordt juist met wetenschappelijke, effectieve en economische diensten en producten een totaalconcept aangeboden voor de gezondheidsprofessional.

Dennis Boelman RP Sanitas Humanus | Fourtop ICT klantcase

ICT ondersteuning voor de gezonde mens

RP Sanitas Humanus heeft het mooie doel om mensen gezond te krijgen en te houden. Dennis Boelman, Projectmanager en Directielid, geeft aan wat de ontwikkelingen zijn op het gebied van gezondheid en hoe partner Fourtop ICT hierbij ondersteunt. "Dankzij onze drie divisies waarbij we laboratoriumonderzoeken uitvoeren, supplementen leveren en met de Academy therapeuten en artsen over gezondheid opleiden en bijscholen ontstaat er een succesverhaal ten goede van de patiënt. Zeker tijdens de coronacrisis is er nog meer het besef gekomen dat gezondheid extra belangrijk is. Wat we bij RP Sanitas Humanus doen wordt steeds meer mainstream en makkelijker geaccepteerd, mensen investeren gelukkig steeds meer in gezondheid. Tegenwoordig is ICT hierbij continu nodig, zoals ons ERP systeem waar alle data aan gekoppeld is met eromheen het Microsoft Office pakket waarbij we vooral gebruik maken van Teams en Outlook. Zonder ICT hebben we als organisatie een uitdaging, het laboratorium moet bijvoorbeeld altijd kunnen draaien en therapeuten moeten wanneer het nodig is patiëntendossiers in kunnen zien. Fourtop ICT ondersteunt ons dagelijks als ICT partner." 

 

We zijn al sinds 2013 klant bij Fourtop ICT. We waren hiervoor niet tevreden en op zoek naar een meer proactieve partij die ons niet als speelbal behandelt met te veel technische termen en vragen zoals wel het geval was met de ICT partner van destijds. Inmiddels zijn we 8 jaar verder en hebben we ook met Fourtop al veel ontwikkelingen doorgemaakt. De abonnementsvorm geeft ons al een tijd lang meer rust, we weten wat we op jaarbasis kwijt zijn en wat voor service je ervoor terugkrijgt. De drempel om vragen te stellen aan de Servicedesk is hierdoor ook niet zo hoog meer. Hiernaast is het vertrouwen er volledig, in principe heb je als ICT partij de sleutel tot alle gegevens van een bedrijf en het is juist goed te weten dat er gedegen met je informatie wordt omgegaan. Het zijn voor ons de belangrijkste eigenschappen behorende bij een goede ICT partner; persoonlijk en betrokken. Je hebt betrokkenheid en openheid nodig bij een ICT partij, dat ze weten wat we bij RP Sanitas Humanus aan het doen zijn. En dankzij de transparantie weet je dat je als bedrijf niet zomaar een nummertje bent. Fourtop ICT is flexibel en pakt problemen snel op, ze ontzorgen goed waardoor er niet veel nodig is om duidelijk te maken wat de inhoud van het probleem is. Hiernaast is het prettig dat je de meeste medewerkers inmiddels goed kent, ze kennen de cases en het zijn bekende gezichten geworden waar je op een gegeven moment een band mee krijgt."

Een persoonlijke en betrokken samenwerking

Er is samen met Fourtop ICT bij RP Sanitas Humanus nog niet zo lang geleden een mooi Business Process Development project afgerond. "We zijn vanwege de coronacrisis versneld bezig geweest met de transitie naar de cloud vanwege het thuiswerken waarbij Microsoft Teams en Office 365 voor iedereen eerder nodig was. Elke medewerker heeft nu ook een laptop van de zaak. De laatste stap die we waarschijnlijk gaan maken is de migratie naar Cloudine, maar iedereen werkt al praktisch in een nieuwe digitale werkplaats. Het is prettig om projecten in stapjes te kunnen oppakken zoals bijvoorbeeld de Secure Mail welke een tijdje terug is opgezet om beveiligd en volgens de AVG voorwaarden onderzoeksresultaten te kunnen mailen of het SharePoint project welke laatst is afgerond. Het is fijn om met hulp van een kundige man zoals Staffan Nelemans binnen een dag een SharePoint klantenportaal op te zetten, daar word je heel snel blij van zonder dat je te maken hebt met grote en dure projecten. De lijnen met Fourtop ICT zijn kort en ook hier is er sprake van transparantie, hij heeft laten zien wat hij doet waardoor ik nu zelf ook beter weet wat ik kan doen. En met vragen of een aanpassing is het fijn om niet te hoeven wachten tot een ICT consultant eens tijd heeft, maar dat je zonder wachtlijst snel geholpen wordt. We hebben nu een hartstikke mooi product in één dag gebouwd en dankzij het SharePoint klantenportaal hebben we in plaats van losse mails voor iedere patiënt een mapje in de cloud waarin alle gegevens inclusief uitslagen gebundeld en opgeslagen staan, goed beveiligd en volledig volgens de richtlijnen van de AVG."

Fourtop ICT klantcase

“Het vertrouwen is er volledig, in principe heb je als ICT partij de sleutel tot alle gegevens van een bedrijf en het is juist goed te weten dat er gedegen met je informatie wordt omgegaan. Het zijn voor ons de belangrijkste eigenschappen behorende bij een goede ICT partner; persoonlijk en betrokken."

Dennis Boelman RP Sanitas Humanus  | Fourtop ICT klantcase

Dennis Boelman
Projectmanager en Directielid, RP Sanitas Humanus

Ben je benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen?

Neem gerust contact met ons op voor een adviesgesprek

Afspraak